Doprava
- Spôsobom dodania tovaru je doprava tovaru Predávajúcim do miesta určeného kupujúcim. Miesto dodania tovaru je určené kupujúcim v objednávke ako Doručovacia adresa.
- Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru do miesta určeného kupujúcim samostatne alebo prostredníctvom externej prepravnej služby. Náklady na dodanie tovaru sú vyčíslené pri vytváraní objednávky, pred jej záväzným potvrdením.
- Predávajúci je povinný informovať kupujúceho o termíne plánovaného doručenia objednávky alebo odoslať odkaz na webstránku externého prepravcu pre sledovanie doručenia zásielky, najneskôr však 24 hodín pred plánovaným doručením,
- Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste Doručovacej adresy v čase, ktorý určí Predávajúci alebo externý prepravca. V prípade, že Kupujúci tovar neprevezme v uvedenom termíne, Kupujúci je povinný uhradiť náklady vo výške 40,00 € na opätovné doručenie v iný dohodnutý termín.
- Pri preberaní tovaru kupujúci skontroluje fyzickú neporušenosť, kompletnosť a správnosť tovaru. Pokiaľ je tovar viditeľne poškodený a/alebo zničený, má kupujúci právo tento tovar neprevziať a povinnosť bezodkladne e-mailom kontaktovať predávajúceho, zaslaním kópie vyplneného reklamačného protokolu od prepravcu. V prípade, že bude kupujúcemu doručená nekompletná zásielka, kupujúci nemá právo odmietnuť prevziať zásielku. Je povinný bezodkladne písomne kontaktovať predávajúceho.
Dodacie podmienky
- Predávajúci sa zaväzuje dodať Kupujúcemu tovar v lehote na dodanie, ktorá pozostáva z doba expedovania zásielky, ktorá je 35 pracovných dní od prijatia zálohovej platby za objednávku a z doby doručenia, ktorá je 3 až 7 pracovných dní od termínu expedovania. Predávajúci má právo oneskoriť expedovanie objednaného tovaru z výrobných dôvodov, maximálne však o dobu 15 pracovných dní.
- Pokiaľ nie je možné tovar expedovať v uvedenej lehote, dohodnú sa zmluvné strany na poskytnutí dodatočnej lehoty na plnenie. Pokiaľ kupujúci s dodatočnou lehotou na plnenie nesúhlasí, má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.
- Kupujúci je oboznámený s lehotou na dodanie na webovej stránke internetového obchodu. V prípade, že kupujúci s lehotou na dodanie tovaru zhotoveného na zákazku po odoslaní objednávky nesúhlasí, je oprávnený objednávku stornovať do 24 hodín od doručenia oznámenia.
- Miesto dodania tovaru je Kupujúci povinný si zvoliť v objednávke.
- Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v objednávke a v čase oznámenom Predávajúcim v informačnom e-maily o dodaní tovaru a to osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala ním splnomocnená osoba.
- O termíne doručenia tovaru na miesto určené Kupujúcim bude Predávajúci informovať Kupujúceho pri expedícii tovaru zo skladu predávajúceho telefonicky, resp. zaslaním informačného e-mailu o dodaní, v ktorom uvedie termín dodania tovaru alebo sledovací odkaz zásielky. O tomto termíne môže Predávajúci zaslať Kupujúcemu aj SMS správu. Doručenie tovaru zabezpečí predávajúci najneskôr v lehote na dodanie určenej podľa tohto článku. Kupujúci je povinný prevziať tovar riadne a včas v mieste a v čase určenom v súlade s týmto článkom a potvrdenom predávajúcim v informačnom e-maile. Pokiaľ kupujúci neprevezme tovar riadne a včas, môže predávajúci vykonať opätovné doručovanie tovaru. Ak kupujúci neprevezme tovar riadne a včas vzniká predávajúcemu právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a účtovať si náklady súvisiace so skladovaním tovaru vo výške 10 eur za deň, a to počnúc prvým dňom vrátenia tovaru predávajúcemu. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností platí, že cena za doručenie tovaru do miesta určeného Kupujúcim nie je zahrnutá v cene tovaru, pokiaľ sa strany nedohodli inak.
- Pri preberaní tovaru Kupujúci skontroluje fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a/alebo zničená, má kupujúci právo zásielku neprevziať a povinnosť bezodkladne e-mailom kontaktovať predávajúceho, zaslaním kópie vyplneného reklamačného protokolu od prepravcu. V prípade, že bude kupujúcemu doručená nekompletná zásielka, kupujúci nemá právo odmietnuť prevziať zásielku. Je povinný bezodkladne kontaktovať predávajúceho.
Odstúpenie od zmluvy
- V súlade s § 7 ods. 6 písm. c) zákona č. 102/2014 Z. z. spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitých požiadaviek kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho. V súlade s týmito obchodnými podmienkami a uvedeným ustanovením zákona, nie je možné odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je zhotovenie tovaru na zákazku alebo tovaru na mieru, prišom Objednávateľ berie na vedomie, že nábytok z masívu (stoličky, taburetky a pod.) je lakovaný podľa zvolenej imitácie dreva. (Pri objednávke kuchynskej rohovej lavice a príslušenstva ide o zhotovenie tovaru na zákazku, keďže si kupujúci volí materiál, rozmery, variant, farbu dreva, materiál čalúnenia).
- Odstúpenie od zmluvy Kupujúcim podnikateľom sa spravuje príslušnými ustanoveniami Obch. zák.
- Predávajúci sa môže dohodnúť na zrušení kúpnej zmluvy s Kupujúcim spotrebiteľom, ktorému nevznikol nárok na odstúpenie od zmluvy (zhotovenie tovaru na zákazku) alebo kupujúcim podnikateľom, a to kedykoľvek po uzatvorení kúpnej zmluvy. Pre tento prípad vzniká Predávajúcemu nárok na náhradu škody spočívajúcu najmä v úhrade vzniknutých nákladov a nárok na zmluvnú pokutu vo výške 3% z kúpnej ceny za každý deň trvania zmluvy, maximálne však do výšky kúpnej ceny tovaru.
- Predávajúci si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy alebo jej časti v lehote 30 kalendárnych dní odo dňa prijatia objednávky, ak:
- ak nie je možné tovar dodať riadne a včas,
- ak kupujúci tovar neprevzal riadne a včas.